درود بر ماه مهربان خدا

سالگرد حماسه ی ماندگار ایرانیان در پای صندوق های رای تهنیت باد

یک سال از روزی که جهانیان شاهد حضور حدود ۸۵ درصدی ملت یک کشور در پای صندوق های اخذ رای بودند می گذرد . از حضور پر نشاط حدود ۴۰ میلیون نفر که رای ایشان قبل از آنکه به نام کاندیدای خاصی باشد اول بر استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و دشمنان و بدخواهان مردم ایران ٬ از خشم این حضور بی نظیر ٬ تلاش کثیفی را برای ایجاد تفرقه میان صفوف مردم مهربان ایرانی رقم زدند که یکی از اهداف آن فراموش کردن این حضور پر رنگ ملت در تجدید رای به اصل جمهوری اسلامی بود .

این روز به یاد ماندنی بر عموم ملت ایران گرامی باد

مراقب باشیم بلای آندلس بر سرمان نیاید !

در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر ترک شود ٬ نا اهلان بر آن جامعه حاکم میشوند .

موثرترین راهکار مقابله با تهدیدات فرهنگی خصوصا مبتلا به کنونی که همان تلاش عده ای برای گسترش ضد فرهنگ بی حجابی است ٬ امر به معروف عمومی توسط خود مردم خواهد بود .

Love is in the way

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر     یادگاری که در این گنبد دوار بماند

یک شهر پر از دشمن یک یار ندارم

با اعلام تغییر مدیریت مترو تهران توسط رئیس جمهور ٬ شخصیتهای حقیقی و حقوقی زیادی در مقابل ایشان موضع گیری نمودند که این خود نشان از عمق روابط نظام سرمایه داری در ایران دارد .
فشار بر دکتر احمدی نژاد زمانی بیشتر می شود که کوهی از مشکلات و انتظارات با عده زیادی حریف داخلی و خارجی در کنار هم جمع آیند .
ای دلاور مرد کوچک ما به پیش رو که خدا پشتیبان توست . و همین ما را بس .

مشخص شدن دوست و دشمن

در حالی به روز ۱۳ آبان نزدیک می شویم که دشمنان قسم خورده نظام به عوامل داخلی خود برنامه های معلومی را دیکته کرده اند که قابل پیش بینی بود .
از تمام اتفاقات بعذ از انتخابات که بگذریم نکته مثبتی خود نمایی می کند و آن روش شدن چهره هایی بود که ۲۰ سال تمام در نقاب پنهان بود و امروز رخ نموده است .
طرفداران خوئینی ها که اینک با طلقای نظام اسلامی هم پیمان شده اند و به آب و آتش می زنند تا آرزوی دیرینه خود که از میان برداشتن رهبری ولایت مطلقه فقیه است ٬ برسند . ولی به فضل پروردگار و عنایات خاص حضرت ولی عصر عج ٬ انشاء الله مایوس و پشیمان خواهند شد .

نا امنی در پاکستان = حضور آمریکا در منطقه

ایجاد نا امنی در پاکستان می تواند امتیازاتی برای ایالات متحده در پی داشته باشد . از آن جمله می توان به فشار مضاعف بر دولت پاکستان جهت همراهی با آمریکا و از سوی دیگر موجه جلوه دادن حضور نیروهای نظامی آمریکا جهت ایجاد امنیت در پاکستان و نتیجتا حضور فراگیرتر در منطقه دانست .

نتايج مثبت ديپلماسي تهاجمي در پرونده هسته اي

باز هم شاهد عقب نشيني غرب و پيشرف سيست خارجي ايران هستيم . و اين دستاورد تنها به دليل سياست گام جلوتري است كه دولت در پيش گرفته است .


گل سرخی بر سر من

در مطلب قبلی پیشنهاد کردم تا در روز قدس به یاران موسوی گل هدیه کنیم . ولی این آنها بودند که به من گل هدیه کردند آن هم چه گل سرخی .این گروه منحرف از اهداف انقلاب و اسلام ،  ما را به سنگ بستند و سرم در این روز توسط  سبزپوشان شکست و چند بخیه بر روی گل سرخی که بر سرم نشاندند خورد . این به چز سنگهایی است که به بدنم برخورد کرد . تنها به جرم دفاع از آرمانهای انقلابمان که برای زنده کردن اسلام بود .
به راستی آیا مسببین واقعی این حرکات زشت که بدون در نظر گرفتن طرف مقابل به سوی مردم بی گناه سنگ پرتاب می کنند ، نباید برخورد کرد . آیا مقصر اصلی این جریان کسی جز موسوی ، کروبی و هاشمی است .
پاسخ خون سر مرا چه کسی خواهد داد .
جوابشان را به خدا می سپارم .

تاکتیک مقابله نرم با کودتای نرم

با توجه به برنامه ریزی جریان های منحرف و معاند برای بهره برداری از راهپیمایی روز قدس به نفع خود .
می توان تعداد زیادی گل در میان مردم خدا جو پخش نمود تا امت حزب اله با هدیه ی شاخه های گل به سبز پوشان ٬ پاسخ متوازنی به ایشان دهند .

لزوم تغییر لحن صحبت

دیگر وقت آن رسیده تا رییس جمهور محترم از لحنی رسمی تر در سخنرانیهای خود استفاده نماید .
و مخاطبان خود را در سطحی بالا تر از آنچه اکنون می پندارد در نظر بگیرد .

چرا میزان عوارض شهرداری بسیار بالاست ؟

برای کسب شهرت و درآمد از آبروی شهیدانمان خرج نکنیم

به احتمال زیاد تاکنون فیلم اخراجی ها ساخته مسعود ده نمکی را دیده اید . ظی داستان این فیلم می بینیم که تعدادی ارازل و خلافکار وارد جبهه شده و این افراد شهید ٬ محروج و اسیر می شوند .
در این فیلم بر این اصل تاکید می شود که شهدا از افراد مثبت جامعه نبوده اند و ...
شب گذشته در سریال پنجمین خورشید ساخته علیرضا افخمی شاهد نقد متقابل گفتمان این فیلم بودیم که به واقع جا دارد به نویسندگان و کارگردان این سریال تنها برای گنجاندن این نکته جایزه ی بهترین فیلم دفاع مقدس تعلق گیرد .

نیروهای فداکار در صحنه را به چوب دو سر طلا تبدیل نکنید!

امروز احمدی نژاد در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه به قوه قضائیه پیشنهاد کرد برای متهمان حوادث اخیر با رافت اسلامی حکم صادر نماید . این در حالی است که به عقیده فدائیان انقلاب باید با متهمان برخورد قاطع و شدید صورت گیرد .

حکیم دیگری در گذشت

در گذشت سید عبد العزیز حکیم بر شعیان جهان تسلیت باد .

شرح حادثه عصر یکشنبه

فردی ۶۵ ساله با نام مستعار ممد دوزاری که به دلیل مشکل خانوادگی زن و دو فرزند خود را به گلوله بست و با تاخیر همیشگی نیروی انتظامی در ماجرا به سوی همسایگان و رهگزران شلیک نمود . پس از زخمی شدن فرد مذکور و خلع سلاح نمودن وی ٬ مجروحین به همراه ضارب زخمی به بیمارستان فیاض بخش منتقل می شوند . که به علت عدم بازرسی بدنی ضارب ٬ این شخص به وسیله شوکری که به همراه داشته ٬ به مامور نیروی انتظامی و حراست حاضر در بیمارستان حمله می نماید .
در این میان یک فرد بسیجی که به علت بیماری در بیمارستان بود توانست ضارب را غافلگیر و دستگیر نموده و تحویل حراست بیمارستان نماید . و نهایتا این ماجرا با ۶ کشته و ۱۳ زخمی به پایان رسید .
باز هم متاسفانه نیروی انتظامی در مراحل مختلف این حادثه ضعیف عمل کرد و این ما را به یاد عملکرد بسیار ضعیف نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر می اندازد ...

توصیه به ترک روزه خواری

در ایام شریف ماه مبارک رمضان شاهد روزه خواری علنی همشهریان خود هستیم . بدون اینکه خم به
 ابرو آوریم از کنار ایشان عبور می کنیم و پ یش خود می گوییم موسی به دین خود عیسی به دین خود . ولی مسئله اینجاست که همه از یک دین هستیم یا حداقل  در سرزمین اسلامی و تحت لوای حکومت اسلام هستیم . اگر بر عقوبت گناه این روزه خواران بلایی نازل شود ، ما نیز در امان نخواهیم بود زیرا می توانستیم با امر به معروف و نهی از منکر حساب خود را از این افراد جدا کنیم تا عذابروزه خواران دامن گیر مان نشود .
فردا برای تذکرها دیر است . اکنون زمانی است تا مسیر جامعه را با هدایت ، اصلاح  کنیم به سوی صلاح

ماه کریم

رمضان آمد و برکت خداند دو چندان شد
حال زمان آن رسیده تا این فرصت کوتاه را قدر بدانیم
سختیها می گذرند و آنچه می ماند رضایت خداند است
مهربانی که شریعت را قرار داد برای آرامش جسم ٬ روح و روان فرد
و شریعت را فرستاد تا جمعیت انسان در آسودگی باشند
ای کریم توفیقی عنایت کن تا از عمل کنندگان طریقت باشیم
و نسل ما را از این زمره قرار ده
نه از کسانی که با روزه خواری علنی ٬ به جنگ با تو می پردازند

تحریک برای ایجاد نا آرامی

در تکمیل مطلب قبلی مطلب دیگری به حضورتان ارئه می گردد .
با توجه به اطلاع اشغالگران افغانستان از عکس العمل گروه های طالبان در مقابل کشته شدن مسئولین شان ٬ بازیگران زینفع با ترور مسئولین طالبان در آستانه انتخابات ٬ این گروه ها را تحریک نموده اند که نتیجه ی آن تشدید نا آرامی و بمبگزاری ها در این کشور شده است .
دلایل عمده این تحرکات توسط اشغالگران را می توان به شرح ذیل عنوان نمود :
۱ ) فشار بر انتخابات بر علیه کاندیداهای غیر همسو ( کرزای ناراضی و یا دکتر عبداله وابسته به ایران )
۲ ) توجیح حضور با تشدید بی نظمی و نا آرامی
۳ ) تشدید بی ثباتی در افغانستان و گسترش آن به کشورهای همسایه و مسائل پیرو آن

قتلهای زنجیره ای میان تروریستها

با کشته شدن چندین نفر از مسئولین گروهکهای تروریستی در یک هفته گذشته در افغانستان ٬ پاکستان ٬ جنوب نوار غزه و دیگر نقاط خاورمیانه ٬ شاید همزمانی این قتلها نشان از تضعیف قدرت گروه های سلفی و یا مقابله به مثل طرفین پنهان دعوا باشد .

ایران در کودتای مخملی یک گام جلوتر از غرب

دو سال قبل شاهد پخش مجموعه اول مرد هزار چهره بودیم که دادگاهی مشابه دادگاه متهمان اغتشاشات در آن به نمایش درآمد .
"من جو گیر شدم" لفظی بود که امروز از یکی از متهمان در دفاع از خود بیان نمود .

محو شدن حریم فرودگاه

هفته پیش حدود ۲۰ کیلومتر از حصار های فرودگاهی در شرق کشور ناپدید شده است !
چرا و چگونه ؟

انتظاراتی دور از دسترس

در این مطلب به دو قسمت از سخنان امام جمعه دیروز تهران حاج احمد خاتمی اشاره می نماییم .
۱ ـ برخورد قاطع قوه قضائیه با سران اغتشاشات اخیر (هاشمی ٬ موسوی ٬ کروبی ...)
۲ ـ تنها نبودن زن و مرد در فضای بسته

در باره ی مورد اول که اگر قرار به چنین کاری بود ٬ باید از آغاز انجام می شد تا این هزینه سنگین بر نظام تحمیل نشود . که غالب فشار بر دوش بسیج همیشه مظلوم بوده و هست . نیرویی که بدون هیچ چشم داشتی ٬ تنها با هدف حفظ نظام اسلامی و اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین در عرصه های مختلف بیدارتر از همیشه حاضر بود و در این راه نه تنها هزینه فراوانی بر بدنه خود تحمیل نمود ٬ بلکه مورد هجمه های مختلف و تهمتهای ناجوانمردانه قرار گرفت که انشاء الله مورد رضایت خداوند تعالی و حضرت ولی عصر واقع شود .
اما موضوع دوم در مورد عدم حضور زن و مرد نامحرم در فضای بسته . نگاهی به ادارات دولتی خود کنیم که زن و مرد نامحرم به نام همکار بدون هیچ نظارتی  ...
یا یک کامپیوتر بر روی میز محل کار است که مشغول پاسور بازی است و اگر به اینترنت هم وصل بود که چه بهتر به سراغ دانلود فیلم و عکس x خواهد رفت . حال چنین فردی با فکری مخدوش و انباشته از موارد منفی با یک همکار زن داخل اتاقی در بسته است .
وضعیت شرکت ها و ادارات غیر دولتی که از این هم بدتر است و در اینجا مجالی برای پرداختن به آن نیست .
خداوند آخر و عاقبت ما را به خیر کند انشاء الله

مجلس نباید خود را بر دولت تحمیل نماید

همانطور که کوچک زاده ( نماینده مردم تهران ) در تذکر خود به آن اشاره نمود که باعث خشم مجلسیها شد . قوه مققننه با تحمیل خواسته های خود بر قوه مجریه ٬ تفکیک نسبی قوا را از بین می برد .
به طوری که لاریجانی با اعتراض به کوچک زاده ٬ نشان داد مطلب وی باب میل او نیست و به دنبال نقض استقلال دولت است .

مقابله با استفاده ابزاری دشمنان از ارزشها

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تخریب مسجد ضرار در جریانات اخیر . یکی از مصداقهای ظاهری این فرمایش می تواند استفاده ابزاری از رنگ سبز در اغتشاشات باشد . و غافلان این قائله بدانند که ٬استفاده از علائم یا پوشش های سبز گناهی است فراتر از مکروه . و در اسرع وقت باید این نوع پوشش را تغییر دهند در معصیت دشمنان اسلام شریک نشوند .

سلام بر او که ظهور خواهد کرد بر دوستدارانش

درود بر او که می آید و می تابد بر قلبهای روشن و نورانی .

روزی تو خواهی آمد ...

میلاد امید عالمیان از ازل تا ابد مبارک باد

رئیس جمهور منتخب رسمیت یافت .

دیگر جایی برای اعتراض اقلیت باقی نیست و اقلیت جامعه و خصوصا به اصطلاح نخبگان باید طبق دموکراسی به رای اکثریت تمکین کنند . و به جای کارشکنی به دنبال تعامل و همکاری با دولت منتخب ملت باشند .
و برای رسیدن به اهداف و منافع خود امنیت مردم را قربانی نکنند .

اشتباه نکنید !

شاید برخی فکر کنند که حضور نیروهای امنیتی در مقابل اغتشاشگران ٬ در حمایت از احمدی نژاد بوده است . در حالی که واقعیت این نیست !
حضور این نیروهای جان بر کف و از خود گذشته تنها با هدف دفاع از امنیت ملت ایران است . و در این حوادث تفاوتی در پیروزی شخص خاص برای دفاع از نظام وجود ندارد . بلکه اولویت با پایداری نظم ٬ قانون و امنیت مردم است .

گفته های دو پهلوی عطریانفر می تواند اعترافات ابطحی را تحت شعاع قرار دهد