حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

«محمد» رایج‌ترین نام سال2008 انگلیس

آخرین آمارهای منتشره از سوی دفتر ملی آمار انگلیس حاکی از آنست که نام مبارک " محمد " دومین نام رایج در کشور انگلیس در سال 2007 بوده است.

 به گزارش رجانیوز به نقل از شبکه خبر به نقل از شبکه العالم ، آمارهای به دست آمده از نتایج تحقیقی که دفتر ملی آمار در انگلیس انجام داده است ، نشان می دهد که نام " محمد " در سال 2007 دومین نام رایج در انگلیس بوده و در سال 2008 به اولین نام رایج در این کشور تبدیل خواهد شد.

 در سال گذشته بیش از 6 هزار کودک انگلیسی "محمد" نامیده شدند که براساس آمارهای رسمی ، این مسأله بیانگر شیوع چشمگیر این نام در انگلیس است.

 " محمد صوالحه " رئیس "جمعیت ابتکار عمل اسلامی انگلیس" در گفتگو با شبکه العالم با انتقاد از برخی خانواده های مسلمان که به جای همزیستی با جوامع غربی و حفظ اصالت و هویت خود ، در این جوامع غرق شده اند ، گفت : متاسفانه این خانواده ها نام های غربی برای فرزندان خود انتخاب می کنند اما هدف ما از انتخاب نام " محمد " برای کودکان خود ، پایبندی به هویت اسلامی است.

 به اعتقاد کارشناسان ، نتایج این تحقیقات ، این پیام را برای غربی ها دربر دارد که باید به همه پیامبران احترام گذاشت.

 نتایج این تحقیق همچنین نشان می دهد که 14 شیوه برای نوشتن نام " محمد " به زبان انگلیسی وجود دارد اما ناظران این تحقیق معتقدند که شیوع زیاد این اسم به شکل های مختلف قابل ملاحظه است و می تواند این نام را به رایج ترین نام موجود در انگلیس در سال 2008 تبدیل کند.

 در حالیکه شاهد تلاش های روز افزون غربی ها برای کاستن از جایگاه و منزلت رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله هستیم ، این تحقیق نشان می دهد که مسلمانان انگلیس به رسول گرامی و نام مقدس و مبارک او علاقمندند و به آن افتخار می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد