حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

متوسل شدن اصلاح طلبان به همه چیز!

در طی دوره های مختلف انتخاباتی می بینیم حامیان نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلبان  دست به دامن هنرمندان! و ورزشکاران می شوند...

و می دانید این به چه دلیل است ....برای اینکه در واقع این بی هنرمندان که بویی از اسلام و رفتارهای اسلامی نبرده اند و زنان سینمایی به آسانی سیستم عوض کردن همسری را در پرونده خود ثت می کنند می بینند که اصلاح طلبانی چون خاتمی که خودش دایه ی لمس کردن دختران در پرونده خود دارد، بهترین گزینه پیش روی خود می بینند.

در واقع افرادی که می خواهند یک جوریی مخالفت خودشان با نظام جمهوری اسلامی نشان بدهند و در فیلم های پر غرض شرکت می کنند، می دانند که چه فرصت مناسبی را بدست آورده اند.

جدیداً هم به گفته خودشان منیژه حکمت کارگردان فیلم زندان زنان یکی از امضا کنندگان حامی ائتلاف اصلاح طلبان شده است.

یکی دیگر از شیوه های آن ها استفاده از الفاظ عجیب و غریب برای جذب جوانان است که امسال با شعار " همراه شو عزیز " شروع کرده اند.

اما مسئله دیگری مورد نظر قرار می گیرد اگر در بردهای آنها توجه کرده باشید مبارزه با گرانی و توجه با آرمان های امام خمینی ره را مورد تیر رس قرار داده اند.... که گرانی ها از کارهای خودشان در ابتدای مجلس هفتم بود و آرمان های امام خمینی ره که به هیچ وجه....البته اگر دست دادن با دخترکان را آرمان امام فرض کرد.

 

 

آمارهای دروغی اصلاح طلبان...؟؟؟

یکی دیگر از شیوه های اصلاح طلبان برای ایجاد فضای موافق خود اعلام نظرسنجی های قبلی در انتخابات است و با اعلام اینکه فلان لیست و فلان لیست اینقدر و ما هم سر دسته هستیم و دیگری خودمان در بهارستان می دانیم

اما زهی خیال باطل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد