حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

خنده‌دار ترین جک سال 1386 !

 

دبیر ستاد شکست‌خورده ائتلاف فراگیر گفت: مجلس هشتم مجلسی خواهد بود که منتقدان دولت در آن اکثریت خواهند داشت! البته این منتقدان اصولگرا با هم‌اند و اگر دولت به برخی از سیاست‌های مورد انتقاد برخی اصولگرایان ادامه دهد، اکثریت مجلس هشتم با آن مخالف خواهد بود!

امیرعلی امیری طی سخنانی در نشست با خبرنگاران با بیان این‌که نتیجه این انتخابات به مفهوم پیروزی دولت نیست! خاطرنشان کرد: مجلسی مطلوب ائتلاف فراگیر بود که بعد نظارتی آن تقویت شود و دولت را در تصمیم‌گیری‌های درست و پرهیز دادن از تصمیمات شتاب‌زده و به عبارتی در خدمتگزاری صحیح یاری کند!!!

وی با اشاره به پیروزی لیست جبهه متحد در تهران گفت: در لیست جبهه متحد هم این طور نیست که تمام افراد به طور کامل طرفدار دولت باشند. در لیست آن‌ها هم منتقدین دولت وجود دارند و حتی ما از حضور برخی از این چهره‌ها در لیست جبهه متحد تعجب کردیم!!!

دبیر ستاد شکست‌خورده ائتلاف فراگیر در پاسخ به سوالی درباره حمایت از قالیباف در این ائتلاف گفت: ما در ائتلاف خود اعلام کردیم که جزو حامیان رضایی، قالیباف و لاریجانی هستیم و افرادی که در لیست خود معرفی کرده بودیم، افرادی بودند که دارای مشی اصولگرایی و در عین حال منتقد دولت بودند و قالیباف و لاریجانی نیز نمی‌توانند حوزه انتقادی خود به دولت را پنهان کنند!‍

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادامه راه ائتلاف شکست‌خورده گفت: تداوم این ائتلاف به تصمیم احزابی که این ائتلاف را تشکیل داده‌اند بستگی دارد و اگر آنها تصمیم بگیرند، این ائتلاف در انتخابات ریاست‌جمهوری هم تشکیل خواهد شد.

وی درباره کاندیدای ائتلاف فراگیر برای ریاست مجلس گفت: کاندیدای ما برای ریاست مجلس آقای لاریجانی است و همچنین ما همچنان که در مجلس هفتم با حضور آقای باهنر به عنوان نایب رئیس مجلس مخالف بودیم در مجلس هشتم نیز با این امر مخالفت خواهیم کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://kamandaar.blogfa.com

با سلام
قدم تمامی شیعیان واقعی
حامیان ولایت رو ی چشم ماست
ما در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد