حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

زنگ خطر تبلیغ فرقه‌ها در صداوسیما

صدا وسیما به عنوان مهمترین وتاثیر گذارترین رسانه باید از مهندسی فرهنگی ویژه ای بر خوردار باشد.

 شیوه های مختلف تهاجم فرهنگی دشمن وتلاش جهت استحاله تشیع، زنگ خطری است که باید همه متولیان فرهنگی کشور بویژه صدا وسیما در جهت مقابله با آن هوشیاربوده وضمن شناخت آسیب های وارده در جهت مقابله با آن وتقویت مبانی فکری نسل جوان کوشش نمایند.

 یکی از شیوه های تهاجم که در دهه گذشته علیه انقلاب اسلامی رنگ ولعاب بیشتری گرفته مساله ترویج فرقه گرایی وایجاد انحراف در آموزه های تشیع است.

 در این بین صدا وسیما به عنوان رسانه ملی از این آسیب نیز در امان نبوده وهر روز بر آسیب های آن در این مساله افزوده می شود.

 ترویج عرفانهای منفی اعم ازفرقه های صوفیه وتبلیغ  عقاید آنها وشبه عرفانهای نوظهور که عمدتا سکولار هستند، از جمله اهداف دشمن است.

 شاید بتوان یکی از مهمترین روشها برای مقابله با اسلام انقلابی را صوفی گری نامید.

 استفان شوارتز (نویسنده وتحلیلگر غربی) فاش می کند، بر اساس طرحی محرمانه که در پنتاگون (وزارت دفاع امریکا) بررسی شده است، یکی از هفت هدف دنیای غرب برای موفق شدن در دنیای اسلام، کمک به بازگشت تصوف به این جوامع است که به عنوان جایگزین و رقیبی برای اسلام رادیکال به شمار می رود.
برنارد لوییس هم در کنفرانسی که در بنیاد نیکسون برگزار شد، به دولت بوش پیشنهاد کرد برای ارتقای سطح گفتگو بین آمریکا و دنیای اسلام با شیخ محمود هشام کعبانی رهبر بزرگ ترین گروه صوفیه به مذاکره بنشیند.

 نویسنده آنگاه خصوصیت صوفیه را بررسی کرده و می افزاید: ایران به عنوان یکی از کانون های مهم صوفیه در جهان اسلام است.

 وی خاطر نشان می کند بیشتر آثار صوفیه به زبان فارسی است . شوارتز می نویسد: پلورالیسم و میانه روی تصوف چه بسا نقش تعیین کننده ای در دوره گذار جهان اسلام داشته است.

 مستر همفر، جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی، در خاطرات خود برنامه دولت انگلستان را در مورد مقابله با  اسلام (اسلام بیدار ودشمن ستیز) اینگونه بیان می کند:

 «گسترش همه جانبه خانقاه های دراویش، تکثیر و انتشار رساله ها و کتاب هایی که مردم عوام را به روی گرداندن از دنیا و مافیها وگوشه گیری سوق می دهد».

 مساله صلح کل بودن تصوف که در آن صوفی کاری به سایرین ندارد وهمه را حق می داند (پلورالیسم) همان چیزی است که غرب در قرن اخیر سعی در ترویج آن در بین امت اسلامی داشته است.

 بیداری انقلابی جهان اسلام که مرهون انقلاب امام خمینی رحمت الله علیه است، زنگ خطری برای دشمنان اسلام بوده وباعث تزلزل پایه های لیبرال دموکراسی غرب شده است.

 در دهه گذشته با تساهل وتسامح برخی مسئولین، فرقه های صوفیه مجدداً فعال شده و برخی از آنها توانستند خانقاه های خود را در ایران تکثیر نموده و به جذب جوانان انقلابی ایران بپردازند.

 متاسفانه صدا وسیما در مقابل این جریانات انحرافی نه تنها کار مثبتی انجام نداده بلکه بعضاً خود مبلغ این جریانات شده است.

 حضور برخی چهره های فرقه ای در صدا وسیما وتبلیغ آزادانه اعتقادات صوفیانه وپخش مکرر برنامه های دراویش از جمله رقص سماع که هیچ سنخیتی با احکام تشیع ندارد، از جمله این آسیب ها می باشد.

 ساخت ویژه برنامه ای برای تجلیل از دکتر گنجویان قطب فراری وفراماسون فرقه صوفی ذهبیه به نام میراث گرانبها از شبکه دوم در سال گذشته ومصاحبه مکرر با جانشین وی (قطب صامت فرقه)، مصاحبه طولانی با یکی از بازیگران صوفی صدا وسیما و پخش مکرر تصاویر اقطاب یکی از فرقه های صوفیه به همین بهانه در اخبار سراسری ساعت 14

وپخش رقص سماع در برنامه های مختلف که آخرین آن در برنامه بشارت در روز عید میلاد رسول گرامی اسلام بود، از جمله این برنامه هاست.

این در حالیست که نظر مراجع معظم تقلید بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای جایز نبودن حضور در برنامه ها و مجالس دراویش است.

 امیدوارم مسئولان صدا وسیما همانطور که برای نظارت وسیاستگذاری برنامه های سلامت در صدا وسیما شورای سلامت تشکیل داده اند برای جلوگیری از تبلیغ انحرافات وبدعتها شورای سلامت دینی هم تشکیل دهند تا خدای نکرده با دست خود در دام توطئه دشمن نیفتیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

با سلام و آرزوی توفیق
با تشکر از نظر شما [گل]
فکر می کنم این مطلب برای شما مفید باشد
http://ahz60.blogfa.com/post-231.aspx

فداییان حسینی (ع) دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://faghathezbolah.blogfa.com

سلام علیکم ؛ ضمن تشکر از حضور شما در وبسایت حزب الله می رزمد ، سال نوآوری و شکوفایی را به شما و بازدیدکنندگان محترمتان تبریک عرض می نماییم . وبسایت حزب الله می رزمد آماده ی تبادل پیوند با کلیه ی وبهای ارزشی است . هر زمان که نام ما را در لیست پیوندهای خود درج نمودید خبرمان نمایید تا اقدام متقابل را انجام دهیم . موفق و پیروز باشید . یا حیدر

مجتبی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://kamandaar.blogfa.com

با سلام و تبریک ۱۲فروردین
دوست خوبم لینک شدید
موفق و ژیروز باشید
التمماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد