حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

حامیان مردمی اصولگرایان

حامیان مردمی جبهه ی متحد اصولگرایان

می‌توانند برای جلوگیری از افسردگی با آمار بازی کنند

  کاندیدای عضو جبهه متحد اصولگرایان در واکنش به اظهارات رپیس ستاد موسوم به اصلاح طلبان تهران که ادعا کرده بود میزان مشارکت مردم در انتخابات تهران، نشانه شکست دولت احمدی نژاد بود، گفت: شکست خوردگان در انتخابات می توانند برای تسکین روحی و جلوگیری از افسردگی تا هر زمانی که می خواهند با آمار و ارقام بازی کنند.

 مهدی کوچک زاده در گفتگو با رجانیوز با بیان اینکه "در چارچوب قانون اساسی انتخاباتی سالم را پشت سر گذاشتیم و مردم با مشارکت خود در این انتخابات جریان اصولگرا را به مجلس فرستادند"، گفت: رقبای اصولگرایان که در انتخابات شکست سنگینی را متحمل شدند، می توانند برای تسکین روحی و جلوگیری از افسردگی طرفدارانشان تا هر زمانی که می خواهند با اعداد و ارقام و آمار بازی کنند.

 وی ادامه داد: البته همانگونه که در روزهای اخیر شاهد بودیم، در این کار هم موفق عمل نکردند و 2 روزنامه متعلق به این جریان به نقد مصاحبه انجام نشده! رئیس جمهور پرداختند.

 وی در ادامه با عنوان این مطلب که عمل زشت این روزنامه ها نشان می دهد که رقبای جریان اصولگرا بنا را بر تعرض و اتهام زنی به دولت نهم گذاشته و کاری به حقیقت و مطالبات مردم هم ندارند، افزود: آنها فقط سعی می کنند از هر موضوعی اعم از اینکه حادث شده یا نشده باشد، علیه دولت خدمتگزار داستانسرایی کنند.

 این نمایده مجلس تصریح کرد: رفتار مردم دردور اول انتخابات آن قدر دور از ذهنیت ها و تحلیل های اصلاح طلبان بود که آن ها هنوز نمی توانند تحلیلی پایدار مبتنی بر منطق روشنی از آن داشته باشند و دست به پراکنده گویی می زنند. یک روز ادعا می کنند شرکت در دور دوم انتخابات فایده ای ندارد و روز دیگر باز خودشان امید می دهند و حضور پررنگی را در انتخابات نوید می دهند.

 کوچک زاده با بیان اینکه "اصلاح طلبان در مورد قرارگیری نام آقای خاتمی به عنوان تابلوی انتخاباتی اشان با یکدیگر هماهنگ نیستند، چه رسد به اینکه بخواهند با یکدیگر ائتلاف کنند"، گفت: اگر افراد صادقی در جریان اصلاحات وجوددارند، به آنها می گویم اگر می خواهید مورد اقبال مجدد مردم قرار بگیرید و توفیق خدمتگزاری به مردم را پیدا کنید، باید از همه کسانی که در جریان دوم خرداد به آرمان های امام و مقدسات انقلاب یورش برده و هتاکی کردند، تبری بجویید و در پیشگاه مردم عهد کنید که در چارچوب مبانی انقلاب، صادقانه به رفع مشکلات واقعی مردم خواهید پرداخت و دست از سیاسی کاری و سیاسی بازی برداشته و این عهد خود را در عمل نیز اثبات کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد